no se que em passa
Aviam, tinc quinze anys, faig esport i no menjo malament, no tinc sobrepès i estic contenta amb el meu cos. El problema ve quan he d'anar a comprar roba, se que pot semblar una tonteria pero no em veig be amb res, busco a totes les botigues i em poso a plorar desesperada perque no se que dira de mi la gent, osigui no es per mi es pel que poden dir i no m'ho puc treure del cap, no se si això es ser una egocèntrica pero joder estic com una merda. No se si m'explico pero em preocupa molt perque cada cop m'allunyo més de les meves amigues i es per això.
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per consultar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques, estàs més preocupada pel que puguin pensar els altres, que pel que penses tu de tu mateixa. Quan ens acceptem tal com som, ens és indiferent el que pensin els altres de nosaltres, pel que el primer pas que hauries de fer és acceptar-te i estimar-te tal com ets! Estàs en una etapa de molts canvis, canvis físics que potser no acabes d’encaixar, és un procés d’adaptació al “nou cos d’adulta”! Pel que comentes de la roba, segur que ho saps, però m’agradaria recordar-te que la societat té una idea errònia de cos “perfecte”, i malauradament els tallatges de roba (les talles) recolzen aquesta concepció errònia. Poc a poc, s’està intentant crear més consciència de la diversitat corporal en la societat, però encara tenim molt camí per recórrer...
Com la societat moltes vegades no ens ajuda, ens hem d’ajudar nosaltres mateixes, accepta’t i no t’importarà el que pensin els altres de tu i et sentiràs còmoda amb tot el que et provis. Pensa que ets única en el món, i allò diferent als altres, és el que et fa especial!
Estima’t! Una abraçada!
La Laura Centellas