inseguretats
Hola, ja fa temps que tinc bastantes ganes d’anar mes enllà d’un lio, i de fet he tingut alguna oporunitat, pero tinc mases inseguretats, no m’agrada gens el meu cos i es una cosa que em tira molt enrrere, em sento preparada per fer-ho, pero sempre que m’ho imagino, m’imagino amb un cos que no es el meu, m’imagino tal i com m’agradaria estar, també penso que si em poses les piles i aconseguis els meus objectius, podria lligar molt mes i fer tot el que porto temps esperant
Apart d’aixo, tambe tinc una preocupacio bastant gran i que fa que tambe em tiri enrrere, em surten granets al cul, i nose com fer que marxin, no ho he parlat mai amb cap amiga d’aixo perque crec que no es una cosa gaire normal i em fa vergonya, pero m’agradaria parlar-ho amb algu i que em pogues ajudar
Laura Centellas

Hola,
Les noies tenim moltes pressions externes per  poder mirar el nostre cos i dir "ets perfecte tal i com ets i t'estimo", hi ha molts models externs que ens marquen com hem de ser, i si no som com ens marquen pensem que no serem acceptades, desitjades, estimades,... i això és molta pressió.
Possiblement si et posessis les piles i aconseguissis els teus obljectius, com tu dius, lligaríes més perquè la teva actitut seria diferent, possiblement el simple fet de veure que estàs fent quelcom per estimar-te més, faria que ho fessis i per tant, la teva actitud també canviaria.
Sou i ets perfecte! Cada cos és meravellós!
Pel que fa als granets que et surten potser estaria bé poder-ho consultar amb una dermatòloga.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas