Problemes amb la meva mare
Hola!
Visc amb la meva mare que l'estimo moltissim. Sento que em fa favors i em dona coses (materials i no materials) que no em mereixo gens per les raons que us diré a continuació. Casi sempre estic bastant de bon humor durant tot el dia: a l'escola, al bus, al gimnàs, amb els amics, escoltant música... El problema es que quan torno a casa em poso de mal humor i enfadada. Molts cops es inmediat, es passar per la porta i al cap d'un minut el meu humor ha canviat per complet. La majoria de vegades contesto malament a ma mare i la pobra no s'ho mereix. Ella entén per una banda que seran els canvis hormonals i tal però per l'altra banda se que li fa mal i naturalment està ferida. Jo també ho estaria. No crec que sigui un efecte que em passa a la casa en si ja que també contesto malament i estic "rallada" quan estem fora, a un restaurant o on sigui. No sé que em passa, em sento molt mala persona i estic esbrinant com puc controlar i millorar la situació.
Espero que em pugueu ajudar.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
És possible que estiguis vivint un moment de "separació de la mare". Aquesta etapa és pròpia de l'adolescència i fa que intentem no ser iguals als nostres pares i mares. Per això aquest mal humor i aquesta "ràbia".
Està molt bé que intentis controlar-ho i vulguis millorar la situació! Mica en mica seràs conscient de les teves emocions i aprendràs a reaccionar sense ferir la teva mare.
Tot i així, intenta (en algun moment en què et sentis més receptiva) parlar amb la teva mare i demanar-li disculpes. Explicar-li com et sents i que no vols fer-li mal. Així ella també veurà que vols que estigui bé ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas