Orgasme i plaer femení
Hola! Aquest any he començat a tenir relacions sexuals amb la meva parella. En el moment que ho estem fent jo no noto plaer i mai he arribat a l'orgasme. He començat a pensar que potser és perquè el sexe no m'agrada però no ho entenc perquè jo em masturbo i m'ho passo d'allò més bé! No m'atraveixo a parlar-ho amb ell perquè portem un mes junts i em fa vergonya parlar d'això ja que em sento tonta.
Em podrieu donar algun consell? Ja no ser que fer!
Laura Centellas

Hola,
Et recomanem que puguis parlar amb ell, la comunicació sexual és molt important i us ajudarà a conèixer-vos de forma més íntima i profunda.
Sovint, esperem que amb les relacions sexuals en parella gaudim més de les relacions sexuals amb nosaltres mateixes, i el cas és que si no ensenyem a les nostres parelles com i de quina manera ens agrada sentir plaer quan estem soles, poc aprendran ells.
Explica-li i ensenya-li com t'estimules tu sola i que ell aprengui. I viceversa, és a dir, que ell t'ensenyi a tu com li agrada que li facis.
Pensa que amb la penetració no estimuleu la part externa del clítoris i és l'estimulació per excel·lència en un cos amb vulva ;)
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parelal
@Helenangelosico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas