Precocitat
Hola,
La meva consulta es sobre la precocitat, com detectar-la i on puc anar a tractar-la, en plan el que no vull és que els meus pares ho sàpiguen i si amb la mútua podria accedir al tractament sense que ells ho sàpiguen.
La cosa és que jo follo sense condó perquè ella pren les anticonceptives, i per exemple quan fem el perrito aguanto super poc super poc potser és un minut o aixi, però també en qualsevol posició a la que tinc un ritme de penetració normal també acabo ràpid . i a mi m'agrada ser dominant i portar el ritme i tot i clar hi ha moments que m'he de tallar perquè sinó duro molt poc i la meva parella no gaudeix. i hi ha cops que ja he acabat i noto com ella vol més perquè estava gaudint molt i nose em rallo bastant. Se que és un tema bastant mental i tal, però també crec que és perquè al principi quan em començava a masturbar buscava el plaer tant ràpid com podia perquè no em pillesin i crec que degut a això tinc ejaculació precoç .
També m'agradaria que , si podeu , fessiu més articles sobre la ejaculació precoç i els inicis de la masturbació masculina per evitar coses així . Sé que potser m'estic auto diagnosticant però és el que penso i crec que no vaig desencaminat .
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Si ets menor de 18 anys, qualsevol profesional de la psicologia especialitzada en sexologia clínica et demanarà el consentiment dels adults al teu càrrec (mare/pare/tutor legal) per a poder atendre't.
No sabem si et passa sempre i en totes les ocasions o si només et passa quan hi ha penetració. Si et masturbes tu sol també et passa? O si et masturba la teva parella? O si et fa sexe oral? L'ejaculació precoç normalment l'entenem com l'ejaculació que arriba massa aviat i això no és exactament així, l'ejaculació precoç la pateix aquella persona amb penis que no és conscient que està a punt d'arribar a l'ejaculació, és a dir, hi ha una falta de capacitat de control en el moment d'ejacular i sent que no pot evitar-la de cap manera.
Un altre element que afecta a l'ejaculació precoç és l'ansietat anticipatòria, és a dir, quan ja ha passat més d'una vegada que la relació sexual no va com desitjarñiem que anés, a la següent comencen a actuar una sèrie de pensaments com "ui a veure avui com va...", "espero que no em torni a passar", etc... i això fa que augmentin els nivell d'ansietat. I el resultat és que ja no ens ho estarem passant bé, estarem més pendents de què fer que no de gaudir en si mateix.
Per començar a veure si pots anar reconduint la situació t'animem a que puguis parlar amb ella, la comunicació i la confiança ajudaran a que puguis relaxar-te en aquell moment i gaudir-lo una mica més. També estaria bé que reduïssis pressió a l'hora de tenir relacions sexuals amb penetració, ja que, possiblement per molt que aguantis, ella no arribarà a l'orgasme amb la penetració, demana-li que t'ensenyi com es masturba o que et guiï per anar coneixent el seu cos.
Una altre exercici que pots posar en marxa quan estiguis sol, durant la masturbació, és que aprenguis a detectar el punt de no retorn, és a dir, aquell moment que, encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si ho aprens a detectar, podràs parar abans i evitar ejacular, allargant així una mica la resposta sexual.
I per últim, tingues en compte que l'ejaculació apareixerà de forma més ràpida com més ràpid sigui el moviment, és a dir, si hi ha un moviment a ritme orgàsmic, el teu cos respondrà tal i com li estàs demanant. Si vols allargar el temps, també pots anar lent ;)
Si vols consultar amb algú professional, pots començar per la tarda jove del Centre d'Atenció Primària de la teva zona.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas