Personalitat
Ns khem passa ultimament q no hem sento jo, es com k quan estic amb els amics de sempre a ratos soc jo 100% i es qun mo passo millor pero ara k hem vaig distanciar una mica d'una altra penya k tinc doncs amb ells no hem sento aixi igual q amb gent q començo a coneixer es com k no soc jo i intento adaptarme a la altre persona ns si m'explico com si no tingues personalitat pero encanvi quan estic amb els de confi soc extrovertida llavors ns com q estuc perduda
Laura Centellas

Hola!
Si quan estàs amb la teva gent de confiança et sents 100% tu, genial!! això és l'important!
Ara es tracta que, a mesura que coneguis gent nova, deixar veure aquesta part de tu. A vegades ens fa por la reacció que puguin tenir els altres en veure la nostra manera de ser. Analitza quines són les situacions on ets menys "tu" i després, amb la calma, valora com podies haver contestat o què podies haver fet diferent. Mica en mica et sentiràs més confiada per fer-ho en el moment en què passa i poder comprovar la reacció dels altres ;) Fes la prova!
Una abraçada!
La Laura Centellas