li agrado?
el cas es q crec q m'agrada una mica el germà de la parella de la meva mare, te un any més q yo. Cuan estic amb ell em mira, es riu ,es senta al meu costat ,em fa bromes , em diu coses....i em dona a entendre q li agrado pero cuan li parlo per whats app no em fa cas. Creus q li puc agdradar?
gracies!
InterPersonal

Hola!!! Jo no et puc assegurar una cosa així, però hi ha una cosa que no quadra, dius que quan esteu junts et fa bromes i et somriu però que llavors no et fa cas pel watts, és així? Doncs mira potser m'equivoco, és clar, però no em fa gaire bona espina. Per què no li preguntes perquè no et respon al watts? Potser tens malament el seu telèfon o potser no li arriben (aquesta seria la opció més positiva) L'altra és que no estigui interessat en tu i és clar, és més dolorosa de sentir. De totes maneres el que està clar és que no hi ha res segur, ja que estem especulant sobre què pot sentir ell i tenim molt poques dades, jo penso que això només podràs descobrir-ho a mesura que aneu passant temps junts, ja veuràs que t'adonaràs si ell et vol només com a amiga o pel contrari li agrades, però ja et dic que encara tens massa poca informació per saber-ho.
Sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat