Necessito ajuda
Sento que no estic bé, en el meu grup d’amigues hi ha parelles tipo, que son millors amigues entre elles. La única que no te la millor amiga al grup sóc jo, total que hem sento acoplada per mes que hem diguin qe no. Tampoc vull deixar d’anar amb elles perque me les estimo molt i elles a mi. Pero hem sento el segon plat, hem passo moltes nits rallanme peto no aconsegeixo res. Necessito ajuda i nose com demanar-la. Que faig? Ja ho saben🥺.
Laura Centellas

Hola!
Doncs potser hauràs de redefinir aquesta idea de "millor amiga". De fet, és un concepte molt tòxic que considera que només hi ha una persona que és capaç d'aportar-te tot el que et podria aportar una "amistat" i això... és molt complicat!
Potser hauràs d'acceptar que amb cadascuna d'elles hi tens relacions diferents i que elles (entre elles) també tenen relacions diferents. Hi ha amigues amb qui es pot riure molt, amigues amb qui sortir, amigues amb qui parlar sobre intimitats, amigues amb qui reflexionar, amigues amb qui fer treballs, amigues a qui demanes consells.... intenta veure què t'aporta cadascuna d'elles i així podràs veure la riquesa que tens!!
Una abraçada!
La Laura Centellas