Bellesa
Hola. Em passa una cosa... No m'agrada fer-me gran... Tinc 26 anys i cada cop que veig a gent més jove em fa mal i enveja... Això que la meva vida ha sigut i és una merda. Nse pq em passa això. La meva adolescència va ser una merda, però voldria tornar a ser jove..bueno ja sé que encara sóc jove però nse m estic futent vella... (Poso el títol que poso pq la gent no miri aquesta consulta)
Laura Centellas

Hola!
Acceptar el pas del temps no és fàcil. I més tenint en compte la societat en la que vivim, on es magnifica la joventut i s'associa l'èxit a la bellesa.
Intenta pensar què és el que falta a la teva vida. Què hauries de canviar per sentir que l'estàs vivint plenament? (tenint en compte que estem en una situació de pandèmia mundial).
Busca aficions, amistats i referents de la teva edat. Marca't petits objectius i comença a enfocar el futur!
Ah! i sobretot, posa la teva adolescència al lloc que li toca. No l'idealitzis, val? perquè sinó hi quedaràs enganxada...
Una abraçada!
La Laura Centellas