el meu xicot
Fa dies que la meva parella esta distant. Tot va començar cuan un noi va fer correr que m'avia enrollat amb un altre noi. Tot es mentida. Desde aleshores ell no em fa cas. M'ha deixat destimar? Que puc fer? Estic perduda.
InterPersonal

Hola!! gràcies per explicar-nos el teu problema!! Podria ser que a la teva parella aquesta xafarderia li hagi afectat més del normal, potser no s'acaba de creure que no sigui veritat i per això es mostra distant... N'heu parlat entre vosaltres dos del que ha passat? Si notes que està distant, no facis com si res, intanta treure-li com sigui el que li passa, ja que si no aquesta incomunicació afectarà a la vostra relació de parella i us provoca una incomoditat que no és agradable. Per tant, jo crec que has de parlar-li i dir-li com et sents així ell també et podrà parlar de com es sent.
Molts Ànims!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat