Ja no se que fer
Aquest any vaig comensar una relacio, la wual nomes va dorar 3 mesos. Vam comensar unes semanes abans del confinament i quan ja es podia sortir vam quedar i aquell dia vaig sentir que no era al mateix un cop vaig arribar a casa vaig anarhi donant voltes i vaig decidir deixarlo per whats. En aqiell moment no shavia el qie sentia per ell i en general estava molt pero molt confosa. Han anat passant els messos i abans que comences l insti els vaig obrir pq volia parlar amb ell i explicarli tot el qie sentia i tal i per poder ser amics, ja que no m agrada gens acabar malament amb les presones i menys amb una que he viscut moltes coses per primera vegada. Amb va contesta el missatge i tenia pinta que quedariem pero al final no. Ara comensant l insti el veig cada dia i a vegades ens creuem pels passadisos i ens ignorem i sincerament no m agrada gens aquesta situacio. En resum, que m agradaria arreglar ho d alguna manera, pero crec que ell ja mha oblidat, pero jo no soc capassa i mecesskto algun consell o be per soperar lo duna vegada o que puguem arreglar lo, també afegir que tenim algun amic amb comu.
Laura Centellas

Hola!
És possible que amb el confinament notessis canvis en els teus sentiments i és fantàstic que puguessis veure què necessitaves en aquell moment.
Pel que expliques, el que més et dol és aquesta ignorància quan us trobeu pels passadissos, oi?
Per què no proves de ser sincera i dir-li directament? Inicia una conversa i explica-li com et sents, que no t'agrada aquesta actitud i que t'agradaria poder-ho parlar i tenir algun tipus de relació.
A veure com respòn! Segons com respongui... ja tindràs una mica d'idea sobre com enfocar-ho: si apostar per aquesta relació d'amistat o bé començar a passar pàgina...
Una abraçada!
La Laura Centellas