Edat
Fa uns dies vaig complir 20 anys i porto uns dies molt emparanoiada amb el tema de l'edat, nl faig mes que pensar en que els anys han pasat molt rapid i que els proxims tambe ho faran, que els meus pares marxaran i que despres em tornare vella i em tocara a mi i tinc molta por de que tot aixo pasi, se que es natural, el cicle de la vida pero no se com controlar la ansietat que tinc pel futur.
Laura Centellas

Hola!
A vegades ens obsessionem amb alguns temes i ens quedem uns dies o unes setmanes pensant-hi i donant-hi voltes. El tema de l'edat i el pas del temps és una preocupació humana recurrent i molts autors i autores han intentat trobar respostes a aquestes preguntes.
Quan el nostre cervell va tant enllà, el millor és tornar a posar el focus en el present: en l'ara i l'aquí. Què tinc segur? Què existeix? I tenir clar que, en el moment que la teva realitat canvii, seràs capaç de tornar-la a analitzar. Si ens centrem massa en el futur, ens oblidem de viure el present ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas