No sé què em passa
Últimament quan estic amb els amics no tinc ganes de parlar i fer res, és com que em falten forces per fer-ho; m'aïllo i només estic amb el mòbil i la música. També moltes vegades m'entren ganes de plorar. Els meus amics estan una mica molests amb això perquè no estic amb ells quan quedem. Fa uns mesos que vaig deixar una amistat molt tòxica que m'ha afectat molt, crec que ara estic una millor d'aquest tema però tampoc descarto la possibilitat que tingui alguna cosa a veure. I la veritat és que no sé que em passa amb tot això.
Laura Centellas

Hola!
A vegades tenim la sensació que necessitem aïllar-nos del món i que el món ens ha de "venir a buscar".
Però fixa't, si tu t'aïlles, què llegeixen els altres? que no son prou importants per tu, que no mereixen la teva atenció. I això, segurament, els fa sentir malament i poc valorats.
Per canviar una actitud, sovint cal començar primer per fer l'acció. Comença a tancar el mòbil quan estàs amb ells, prepara't alguns temes de conversa que vulguis explicar-los. "obliga't" una mica a relacionar-te amb ells. D'aquesta manera trencaràs aquesta dinàmica i mica en mica et podràs relaxar i ser tal com ets.
Prova-ho! ;)
Una abraçada
La Laura Centellas