cambis de caracter
avera que es una tonteria pero em fa ,mlta ràbia el meu caràcter. a vegaes soc super extrovertida i altres super vergonyosa. per exemple m'he apuntat a un nou clup de pàdel i estic sempre callada, nose que dir, estic tope de sola i mauto margino, crec que a elles tampoc els hi caic be, eske ns, vamos que a padel estic (i em sento) tope de sola, que eske no parlo, pero tampoc em parlen elles, i es una tonteria pero em fa mlta puta rabia xq tmb em pasa que depen amb quines persones el meu caracter cambia, al isnti soc al reves super ns extrovertida que no callo qe la lio mlt sbs, i amb depen qui eske noem surt ni una paraula, i acaven pensant que soc una insosial. HELP
Laura Centellas

Hola!
A vegades ens pot passar que la nostra pròpia vergonya sigui llegida per les altres persones com una conducta passota o antisocial. Si tu no et mostres simpàtica amb les altres, si t'apartes i no dius res, si tens una cara seriosa... poden pensar que no t'interessa gens conèixer-les.
En comptes d'esperar que siguin elles les que et vinguin a buscar, per què no proves de prosar-te la disfressa de l'insti i comences a parlar amb elles. Veuràs que quedaran sorpreses però segur que canvien la seva actitud ;)
A vegades no ens n'adonem però la nostra pròpia actitud provoca reaccions en les altres persones ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas