hd
-Que passa si em lio amb una persona de sis anys mes gran que jo pero jo sóc menor pero en tinc 16?
-Que passa si em llenço aquesta persona?
-Si ho fessim amb privat no passaria res oi i no li diguessim a ningu?
Merci espero la vostra respota!!
Laura Centellas

Hola,
Si les coses no van bé podría tenir conseqüències legals la persona major d'edat.
Nosaltres no podem aconsellar-te o recomanar-te que visquis una relació afectiva amb una persona 6 anys major que tu en secret, ja que si alguna cosa no va bé, podríes sentir-te malament. És important que alguna persona adulta del teu entorn de referència conegui l'existència d'aquesta persona i sigui coneixedora quan quedeu i a on.
Potser també sería interessant reflexionar si la diferència d'edat en el moment en el que us trobeu pot marcar massa distància. És a dir, no sabem quines edats teniu però podria ser que ell estigués a punt d'entrar a la universitat i tu començant l'ESO o a 2n d'ESO, aquí el moment vital en el que esteu és completament diferent.
Valorar si és quelcom a tenir en compte i si pot ser un tema de debat en les vostres converses.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas