estudis
hola! m'agradaria que nose m'ajudessiu, es com que en els estudis em desconcentro molt i per exemple avui m'han donat un examen que vaig estudiar i ho vaig entendre i jo pensava que treuria un 7 o més i pam un 4, no ho se ja fa temps que no trobo raons per seguir estudiant es que no hi ha ganes i cap assignatura m'interessa molt :( vull ser lliure i aprendre altres coses més importants no com que es feia al 1800 o el mètode de ruffini, i si deixo els estudis els meus pares creuen que sóc una noia inteligent i no m'esforço ( treia bones notes al cole i ja, i s'hi m'intento esforçar, però veig com altre gent te una vida de puta mare saps :(
Laura Centellas

Hola!
Aquesta és una dificultat que tenen algunes persones quan estant estudiant. Com que generalment els és fàcil retenir la informació, no han agafat l'hàbit d'estudi (perquè no els feia falta), fins que un dia... els comença a fer falta!
A més, pel que expliques, sembla que tens un petit dilema quan has d'escollir a què dediques el temps: a estudiar o a fer altres activitats d'oci. Intenta fer-te un petit horari, així podràs veure estones lliures i estones d'estudi i et serà més fàcil posar-te a estudiar.
Finalment, procura demanar revisió d'examen al professorat, potser et pot ajudar a veure quins són els teus punts febles a l'hora de resoldre les preguntes d'examen (potser falta concreció, potser les explicacions són massa curtes, potser falta desenvolupar una mica més l'idea...) si vols millorar, hauràs de demanar ajuda ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas