Problema
El meu problema es que jo vull trobar novio, pero amb les discoteques tancades no se com fer-ho (no se lligar per Instagram).
A més a més aquest any he començat segon de batxillerat i vaig molt estressada.
Quan tinc un examen em passo tot el dia anterior amb malestar (ja que el preocupu molt per l’examen) i fins i tot tinc sensació de vómit. Crec que aixó es perqué soc massa perfeccionista i no vull que les coses vagin com jo vull.
Que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Quan ens proposem l'objectiu de "trobar parella", sol ser bastant complicat! Perquè apareixen les presses, les falses expectatives i, sovint, un ritme massa ràpid.
Per tant, millor canviar d'objectiu: "conèixer gent nova". Interessa't per altres persones, busca nous grups o noves aficions i, sobretot, observa què t'atrau de les altres persones, què és el que t'agrada (i el que no t'agrada). Així et podràs anar coneixent una mica més... ;)
Per altra banda, si sents que el batxillerat i els estudis són la teva prioritat. Fes-ho. Organitza't i evita distraccions (mirar el mòbil....). Planifica estones d'estudi i estones d'oci, sobretot!
Busca pautes d'estudi que et donin seguretat i si alguna cosa et crea dubtes, parla-ho amb el professorat. Veuràs que t'ajudaran.
L'important, quan sentim aquesta ansietat i aquesta preocupació és aprendre a llegir què ens vol dir (quina és la seva funció) i fer-li el cas estrictament necessari.
Una abraçada!
La Laura Centellas