relacions d'espai
Holaaa, tinc un dubte i es que m'agrada un noi, però crec que l'he espantat. Però no sé que pensar. Quan coincidim noto que em mira massa i fins i tot m'ha somrigut més d'un cop i s'ha posat vermell quan li he tornat la mirada i bff... no se que pensar. Perque vam començar a parlar per insta i estava super majo, pero es nota que li fa vergonya. I li vaig dir, perque a més em sento molt intensa amb ell, que no el volia agobiar, però em va contestar que sí que necessita una mica d'espai. Ara vull fer les coses bé i m'agradaria que m'aconsellessiu com fer-ho per no semblar tan agobiant, perquè m'agrada molt i el vull conèixer i ell també a mi perquè ha mostrat l'interes, però li fa vergonya. I per la situació no ens podem veure i tot es molt dificil... Doneu-me consells per fer que s'obri més, sisssspliiii. I moltíssimes gràacieessss!!!!
Laura Centellas

Hola!
És genial que hagiu pogut sincerar-vos i expressar com us sentiu. Pel que expliques, sembla que estàs en el camí correcte, deixant-li una mica d'espai i respectant el que t'ha demanat.
Procura valorar quin és l'espai que necessita: parlar un cop a la setmana? Parlar cada dia però només una estona? Parlar només el cap de setmana? Ves veient i deixa que ell també inici algun contacte. Així també podràs veure quin és el seu ritme.
Tot i així, si notes que el seu ritme no s'ajusta gens al teu, també hauràs de reclamar el teu espai! Està molt bé que vulguem respectar el ritme de l'altre, però si no ens fa sentir bé, ho hem de fer saber. I si resulta que no hi ha possibilitat (o ganes) d'equilibrar-se... doncs s'haurà de prendre una decisió (encara que faci mal).
Una abraçada!
La Laura Centellas