¿Com saps que t'has enamorat?
vaig tenir una relació fa tres anys en la quin vaig sentir moltíssim. I pensava que m'havia enamorat d'aquesta persona per això mateix, perquè vaig sentir moltissim i senti coses que actualment no he aconseguit sentir (també és que no ha arribat aquesta persona encara) però segueixo amb el dubte de si em vaig arribar a enamorar en algun moment o simplement vaig sentir coses fortes o dependència emocional. Com sé si m'he enamorat? Que se sent quan t'enamores?
Laura Centellas

Hola!
A veure si et puc ajudar a aclarir-ho:
L'enamorament és un estat de desig, d’atracció, de fascinació i d’un cert encantament sexual i amorós cap a una altra persona. Quan sentim que estem enamorats volem estar molt a prop de l'altra persona, només li veiem les virtuts (no veiem els defectes) i fins i tot ens pot afectar en el sol i en la gana.
Tot i així, és important recordar que és un estat temporal i que la relació de parella no pot basar-se en l'enamorament, sinó en la confiança, en la seguretat i en el benestar que t'aporta la parella.
És a dir, pot ser que amb l'enamorament sentim molta més PASSIÓ, però l'amor sa és TRANQUIL I SEGUR.
Potser això t'ajuda a diferenciar-ho ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas