LIOS AMB AMICS MALES IDEES
Us explico he estat des del 30 de maig al 15 de agost amb un tio de lio, exactament amb el meu millor amic.
Les coses jo pensava que acabarien be, però el que ha passat és que ell des del 15 d'agost, al 23 de setembre va fingir que seguia volent lio, però ell tenia dubtes de si seguir o no seguir de lio amb mi, que jo coneixia a través de la meva millor amiga (ella va parlar del tema amb ell i ell li va dir que callés, però ella m'ho va dir igual) Vaig decidir esperar a veure que passava, pq la meva amiga hem deia que es contradeia, que no savia res, etc etc... total que jo vaig pillar una mononucleosis (te pinta qeu m'ho havia passat el l'ultim dia de lio) mentre ells estaven fora de bcn durant l'agost, al setembre jo vaig surtir del hospi (que hem van ingressar) i vaig quedar amb ell i més gent cada dia d la semana, llavors jo no savia que passaria ni res pq hem tirava la canya i van haver tocaments, però després era allò de que jo savia qeu volia deixar-ho, no s'entenia. Total que a la mercè, un amic ens va fer una emboscada per obligar-lo a ell a dir-me algo. I hem va dir que ho volia deixar super malament i amb cap explicacio (jo li vaig dir que estava enfadad que savia que ho savia molta gent menys jo, que en teoria som millors amics, i que feia molt que estava raro amb mi, jo li deia que hem fa mal, però sudava, blah, blah, blah. JO hem vaig enfadar que flipas (no x el tema lio sino x el tema amic) i vem arreglar les coses els dies despres. Total que ara stavem bé, però últimament sta rarissim, suda de mi, i està enviant a la merda la confiança, li diria algo però és el típic que fuig dels problemes i qeu segons elll sempre sta tot b i mai passa res. De manera que no sé que fer amb la relació d'amics (sense contar qeu no sé si mai tornarà o no, a passar res pq al deixar-me va dir que si surgia surgia). Ajuda mersi, tingueu en conte siusplau que és el meu millor amic i m'agradaria no perdre'l x un lio. Però també estic enfadada i farta perquè ell hauria de voler star be.
Laura Centellas

Hola,
És complicat dir-te quina seria la millor opció: parlar amb ell, donar-li una mica de temps...
El que està clar és que la confiança és un dels elements claus dins d'una relació d'amistat i hauríem de poder parlar amb calma de les coses que ens preocupen. Però fixa't que durant uns mesos, a part de millors amics, vàreu ser quelcom més, i això pot canviar les coses entre vosaltres. Potser s'han confós les coses, els límits no estaven prou clars, ell tenia dubtes, tu ho sabies però ell no t'ho deia... han passat moltes coses en poc temps.
Tu el coneixes millor que ningú, i això et pot ajudar a saber quin pot ser un bon moment per poder parlar de com et sents, de com veus tu que ha canviat la vostra amistat, i com t'agradaria que poguéssiu recuperar la relació d'amistat que teniu. L'ideal seria trobar un moment de calma, on cap dels dos tingui pressa i us permeti parlar amb tranquil·litat, un moment on ell estigui predisposat a parlar-ne, etc.
Esperem que trobis la manera de poder-te comunicar amb ell i recuperar, si es pot, la relació d'amistat que teníeu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas