Primera vegada
Tinc dos qüestions:
La primera vegada que em van posar els dits vaig estar una setmana sagnant, es normal?.
2. Quan em vaig desvirgar ho vaig fer sense preservatiu i va ser molt ràpid, no estava suficient lubricada em va fer bastant de mal i vaig estar un mes que la vagina em feia una olor rara i em sortia molt de fluxe.
Ara ja torna a ser normal, però perque em van passar aquestes dos coses?
Laura Centellas

Hola,
Copiarem les preguntes i contestarem a continuació:
1. La primera vegada que em van posar els dits vaig estar una setmana sagnant, es normal?
No sabem si és normal o no, en tot cas, estaria bé revisar si va fer-te alguna ferida.
Si ho vas fer sense preservatiu i va ejacular dins, és possible que anessis traient restes de semen. Però el canvi d'olor podria ser senyal d'akguna infecció de Transmissió Sexual, per tant, recomanem que consultis amb la llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas