ns com entrar-li a un tio
hola tinc una consulta
m'agradaria molt entrar-li a un noi mes gran que jo ens portem 5 anys pr no se com fer-ho es k em possa moltíssim sempre ens fem mirades pero mai se com treure un tema de conversació
merci
Laura Centellas

Hola,
Potser si teniu algun entorn comú en el que coincidiu o compartiu, com l'institut, el gimnàs, etc... pot ser un bon inici. Buscar algun tema que us connecti.
D'altra banda, potser també sería interessant reflexionar si la diferència d'edat en el moment en el que us trobeu pot marcar massa distància. És a dir, no sabem quines edats teniu però podria ser que ell estigués a punt d'entrar a la universitat i tu començant l'ESO o a 2n d'ESO, aquí el moment vital en el que esteu és completament diferent.
Valorar si és quelcom a tenir en compte també pot donar debat si en algun moment parles amb ell ;)
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas