Heyy!!!
Hola volia escriureus perquè em sento molt sola, osigui la meva amiga del alma que sempre anava amb ella sempre ho feia tot amb ella i tot x ella. Va decidir fa uns mesos apartar-se de mi perquè segons ella la perjudicava. I nose sense ella em sento molt sola només tinc 2 persones en las qual puc confiar plenament. I no estan ni al meu institut per ajudarme i tenir ganas danarhi i sobretot al insti es super aburrit perquè avegades nose ni amb qui anar. I si algun dia falten les poques amigues que tinc al institut nose que fare la veritat!!! Perquè amb la majoria de gent he acabat malament per qualsevol cosa així nose que fer. La veritat em sento molt malament i tots el dies estic més desanimada per fer tot. vuy que ens confinin yaa!!!😫
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Sentir-se part d'un grup és una de les necessitats socials dels éssers humans. Vivim en comunitat i ens necessitem els uns als altres. Però això no vol dir que ens fem "dependents" d'una sola persona. I sovint ens passa amb aquesta idea de la "millor amiga". Que acabem creient que una sola persona ha d'omplir totes les nostres necessitats socials, que ho hem de fer tot amb ella i que sinó l'amistat no és "de veritat".
Així que, encara que et faci mal, és millor trencar aquest tipus de relació tan exclusiva i tan tancada. Ara és important que et centris en conèixer més gent, en interessar-te per les altres persones i en ampliar el teu cercle de coneguts. D'aquesta manera aniràs veient amb quines persones hi pots quedar fora de l'Institut, amb quines hi tens bona relació per fer treballs, amb quines et sents còmode per tenir converses íntimes...
Una abraçada!
La Laura Centellas