perdua de plaer
Doncs resulta que fa uns mesos la meva mare em va comprar el satisfayer, i a mesura que l’utilitzava el meu cos em demanava més potència, les vibracions baixes ja no m’estimulaven. També em passa quan hem masturbo amb la ma, ja no puc arribar al punt de plaer on arribava, no sento gaire cosa ja ... Com puc arreglar això?? Em quedaré així per sempre?? Vull tornar a sentir plaer!!
Laura Centellas

Hola,
És cert que algunes persones que han començat a fer servir estimuladors de clítoris com el Satisfayer, com provoca una sensació tan immediata i potent, han deixat de jugar i estimular-se d'altres maneres. Aleshores, el que ha passat és que el cos s'ha acostumat a aquest tipus de vibració que li pot resultar difícil aconseguir orgasmar d'una altra manera. Pensa, però, que això no només passa amb el Satisfayer, sinó amb qualsevol joguina sexual que vibri.
L'ideal seria poder jugar amb l'estimulador del clítoris si volem, però no deixar de jugar d'altres maneres. És a dir, poder jugar amb altres joguines que vibren, per exemple, i no deixar d'utilitzar les mans per a la masturbació individual o compartida.
Per tant, la nostra recomanació seria que la masturbació individual i el joc sexual compartit sigui variat, que no sempre ens estimulem o tinguem relacions exactament de la mateixa manera.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas