Nose si estic be...
Hola! Jo des de sempre m'he precopat pel meu fisic, i tot comença en menjar sa, pero tinc la sensació que esta acabant sent una obssesio per menjar coses que no engordin. Jo estic be de salut peró sempre em ve aquell pensament de "podria estar mes prima", tot i que la gent hem diu que ja ho estic. El meu estat emocional sembla una montanya sussa: puc començar el dia super be i sentime super agust amb el meu cos, i acabar el dia plorant perque no m'agrado del tot.
Jo a casa sempre menjo molt sa desde petita, i donsc com sempre amb algunes exepcions ( divendred pizza, o algun dolç) pero esque ara si menjo alguna cosa tipo insanta m'estic els 2 seguents dies pensant-hi perque he menjat allo o renyan-me a mi mateixa... Pero tot hi aixi jo continuu menjant, llavors no se que em passa...
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Pel que ens escrius, estàs preocupada perquè aquesta dinàmica de menjar sa s’està convertint en menjar aliments que no engreixin. El fet de consultar-nos diu molt de tu, que t’estimes i no vols que acabi  sent perjudicial cap a tu. Dir-te que no hi ha aliments que engreixin i aliments que aprimin, això ho has de tenir clar. La relació saludable amb el menjar és aquella que és equilibrada, quan mengem de tot. Tots els aliments ens aporten nutrients que el nostre cos necessita per a tenir energia per “seguir endavant”, pel que no hem de prescindir d’ells.
Per altra banda, ens comentes que a vegades no et sents agust amb el teu cos i que el teu estat emocional sembla una muntanya russa. En l’adolescència tots som una muntanya russa d’emocions, estem experimentant canvis corporals i maduratius que ens “revolucionen” una mica. És propi del moment vital en el que estàs. Et faig una pregunta per a que reflexionis sobre això: Què ha canviat del matí a la tarda? Segueixes sent la mateixa persona, la mateixa cara, el mateix cos, però et sents diferent. Veus que no hauria de ser així? A tots ens ha passat, que hi ha dies que ens aixequem amb més autoestima que d’altres, però no hauria de ser així, seguim sent els mateixos!
Una abraçada!
La Laura Centellas