No sé que em passa
Em sento trista casi tots els dies, paso molts nervis i molta ansietat durant el dia. Les coses que abans em feien gaudir ja no les gaudeixo i no sé que fer per trobar la felicitat i deixar de patir tant.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns. Ens fa mal llegir la teva consulta perquè veiem que hi ha molt patiment al darrera.
És important que no et posis pressa per "trobar la felicitat", ja que aquest objectiu ens pot despistar. Centra't únicament en fer coses agradables. En sentir una mica de plaer cada dia (ja sigui per una mica de sol, una estona de riure, una migdiada...) només centrar-te en les sensacions agradables.
També és important que trobis algú de confiança amb qui parlar-ne i puguis expressar com et sents. Mastegar i posar paraules a les nostres emocions ens pot ajudar a ordenar-les i també a pair-les.
També et recomanem, si ho necessites, que en parlis a casa i demanis ajuda professional. Veuràs que la psicologia pot ser una eina molt poderosa per tornar a tenir el control del teu dia a dia, per acceptar les teves emocions i no deixar-te emportar per elles ;)
Una abraçada
La Laura Centellas