Dubto de mi mateixa
Tinc ganes de parlar amb altres persones (a l'institut) però actualment socialitzo molt malament... Hem fa por sortir al pati amb el grup d'una noia que hem parla, penso; vaja acoplada si vaig allà com si res, i aniré si hem conviden directament. (El que passa és que ja a la meva edat doncs no et van al darrera i doncs hem quedo sola...) Hem passat el mateix amb un noi que hem capta la atenció però no puc parlar-li i no sé perquè.. com que tinc pànic a les situacions on engloben més persones i no ho sé... Perquè vaig quedar amb aquesta noia en privat i vaig poder ser oberta en la conversa... Però hem perdo coses a la vida per aquests motius... I m'agradaria solucionar-los...
Laura Centellas

Hola!
Crec que tu mateixa tens la resposta: si et ve de gust anar amb aquell grup, fes-ho! no et vindran al darrera.
Entenc que la sensació de sentir-se exclòs del grup pot ser molt dolorosa i que intentem evitar-la sempre que podem, però... si no intentem unir-nos al grup, sempre ens sentirem que n'estem fora, no trobes?
Agafa aire i, com si res, acompanya aquesta noia caminant fins al punt on es troben al pati. Estigues allà, escolta i participa de les converses. Els primers dies potser et sentiràs una mica incòmoda, però veuràs com mica en mica t'aniràs relaxant i podran conèixer-te tal com ets ;)
La vergonya és una emoció que ve de la por, i només se supera quan l'afrontes. Molts ànims!!
Una abraçada!
La Laura Centellas