Alimentacio sana
Hola!
Quines fruites son bones per menjar avans de fer esport?
Quina seria la dieta de carn equilibrada (cuants cops per setmana n’hauria de menjar)
L’alimentacio influeix en les hores de son? Si es que si quins son els millors alments per menjar avans de sopar?
Gracies!
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no som nutricionistes, som psicòlogues. Així que et recomanem que si vols fer canvis en la teva dieta vagis a una nutricionista que et pugui aconsellar i guiar millor. De totes maneres et podem dir que el plàtan, per exemple, és molt bo abans de fer esport perquè té potassi i dóna molta energia!
El tema de la carn depèn molt de cada persona però el tema és trobar un equilibri. Les proteïnes són bones i necessàries però també les podem trobar en el peix, els ous, els bolets, les llegums...
I sí, els aliments influeixen en el son. És important que per sopar mengem coses més fàcils de digerir i evitem els hidrats de carboni en excés. Un molt bon sopar, per exemple, seria crema de verdures i una truita o peix!
Gràcies per escriure'ns ;)
La Laura Centellas