Perdre pes/alergia al gluten
Hola!
Durant la quarentena em vaig engreixar bastant perquè no tenia uns bons hàbits, ara que ja Porto uns 2 mesos a la meva rutina normal he tornat a menjar saludable faig espot 4 cops per setmana però no consegueixo aprimar me gens i em veig la panxa molt inflada. A mes sóc alérgica al gluten i els meus metges m están fent menjar normal perquè m Han de fer una endoscòpia, la qual fa tres mesos que m'hagessin hagut de fer però de moment no m Han donat ni la hora.
Hi ha dies que només menjo un àpat del mal de panxa que tinc (ja se que està fatal però a vegades el dolor és insuportable).
Tot això m ha portat bastantes inseguretats i no estar agust amb el meu cos.
Ha arribat un punt en el que ja no se que fer: deixar de menjar gluten i trobar-me bé i que surti malament la proba que m Han de fer O menjar-ne i trobar-me malament.
I podria ser que tot el tema del gluten influís en què no puc perdre pes?
Moltes gràcies :)
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Comentes que degut a l’endoscòpia que t’han de fer els metges t’han dit que mengis normal i, al ser al·lèrgica al gluten t’has començat a trobar malament. I, tot plegat a repercutit al teu pes i fa que et sentis malament amb el teu cos.
Et recomano que parlis amb els metges que estan portant el teu cas, truca’ls i explicar-s’hi el que m’has explicat a mi. Crec que és important que sàpiguen que fa molt que t’havien de fer la proba i que seguint les seves indicacions has estat menjant normal i t’ha provocat molt mal de panxa. I, que ells et diguin què és el que has de fer que son els experts. Perquè potser només que mengis normal un parell de setmanes abans doncs ja n’hi ha prou, això t’ho diran ells. I, aprofites per preguntar quan te la faran, ja que sent al•lèrgica al gluten no és saludable que et passis molt temps menjant de tot. D’aquesta manera, ells et podran confirmar si és que degut al gluten que estàs ingerint t’està provocant que et quedis inflada i que et faci mal la panxa i que puguin descartar que no es tracti d’una altre cosa.
Fins la pròxima!!!
La Laura Centellas