La nostàlgia <|3
Tinc la necessitat de emplenar el que el meu pare em va buidar fa uns tres anys, és a dir, vull recuperar la felicitat que em feia només la idea de veure'l, tinc ganes de fer l'avió sense que el temps, el pes i els anys ho impedeixin, vull perdrem en el seu cotxe i comptar gotes de pluja al palabrises, vull admirar al meu pare, i se que costarà fer-ho, però estic amb el dubte de:
Que serà millor per mi, allunyar-me o tornar a donar una oportunitat... 🙄
Laura Centellas

Hola!
No ens acabes d'explicar tota la història i tinc la sensació que ha passat alguna cosa que t'ha decepcionat molt d'ell.
La veritat és que és complicat recuperar la confiança en una persona i cal força temps per poder-ho reparar.
Potser has perdut l'admiració cega que senties cap a ell, aquella sensació de veure'l com un superheroi. Potser hauràs d'aprendre a veure'l de tu a tu, com una persona (amb els seus defectes i les seves virtuts) i començar a valorar el seu esforç i la dedicació cap a tu, com un aspecte més a admirar.
No és fàcil veure com els pares i les mares cauen del pedestal on els havíem posat quan érem més petits/es... Cal tornar-los a mirar amb unes noves ulleres ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas