Q es estimar?
Hola bon dia m’agradaria parlar d molts temes amb vosaltres pro no tinc valor x explicar els meus problemes aixi que estic intentant obrirme i estic comensant amb una cosa petita.
El meu dupte es q no se i estimo, estimo a tothom o no sento res x ningu? no se q es estimar, no se notar aquet sentiment, ni tansols en me mare o amb la meva familia, pro no ser si soc jo q no el detecto o q soc tan penosa q no estimo a ningu, o pot ser q estimi a tothom fins i tot a les persones q mes mal mhan fet ja se q no es q es pugui dir un “problema” greu pro es un problema del q busco una resposta per poder donar un pas mes important a la meva vida.
Espero q hem pogueu ajudar.
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola!!
Gràcies per escriure'ns i donar-nos un vot de confiança.
Amb el que ens expliques, tenim una pista molt clara: si t'han ferit i t'han fet mal, segurament és perquè has estimat i/o apreciat aquesta persona.
També és veritat que, durant l'adolescència passem una temporada on estem molt centrats en nosaltres mateixos i això fa que ens ho qüestionem tot, fins i tot els nostres propis sentiments!
Una manera de detectar si hi ha apreci cap a una persona és veure quins sentiments ens genera el fet que una tercera persona l'insulti o la tracti malament. Potser ens apareix un instint de defensar-la i això també és amor.
Una abraçada!
Nosaltres seguim aquí, explica'ns el que necessitis
La Laura Centellas