Cos i roba
Soc una nena molt prima i poc desmbolopada i la roba que portà la gent de la meva edat no em va bé m’he de ficar talles de nens petits i em sento molt malament m’agradaria ajuda per superar el no estar còmode amb el meu cos, per cert no digueu qui soc si esque això surt a la llum siusplau
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres per explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques, no et sents agust amb el teu cos. Fent aquesta consulta ja has fet el primer pas per poder treure aquest sentiment que tens, ets molt valenta és un gran pas! L’adolescència és una etapa de molts canvis per a tots, però has de saber que no tothom els fa en el mateix moment, cadascú te el seu. Et diem això per a que no et comparis amb la resta dels teus amics o companys. Som moltes persones en el món i hi ha tants tipus de cos com persones, no serveix de res comparar-nos. Tots tenim COMPLEXES (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Com? Treballant la teva autoestima. Pots començar pensant en quins són els teus valors, ja que moltes vegades els que ens jutgem som nosaltres mateixos. L’autoestima no només és el nostre físic, és tota la nostra persona, personalitat, habilitats, caràcter,... no et fixis només en això!!
Una abraçada!
La Laura Centellas