Operació i menjar
Hola,
Fa 5 mesos hem van operar d'escoliosis i des de llavors i ha setmanes en les que menjo molt i altres en les que menjo poquisim. Crec que es per tot el cop emocional de la operació pero no estic segura. La meva familia hem pregunta pero sempre els hi dic que no se perque hem passa això i ja no hem pregunten mes sobre el tema i no se com sentir-me al respecte.
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Comentes que fa poc vas passar per una operació, i que des de aleshores estàs preocupada perquè has notat que hi ha dies que tens més gana i d’altres que no t’entra res.
Les emocions poden alterar la nostra sensació de gana, hi ha persones que quan estan nervioses o tristes mengen molt, i d’altres que se’ls i tanca l’estómac. Passar per una operació no és fàcil. Ja que no es tracta només de la operació, sinó que has hagut de fer front a molts canvis. Des de que et detecten l’esolcoliosis, proven diferents opcions de tractament, et diuen que t’han d’operar, i passes la operació i la posterior recuperació. És tot un procés en el que t’has plantejat moltes coses i has hagut de fer front a moltes emocions de por, nervis, confusió... Pot ser, que tot just ara, que ja ha passat, aquestes emocions comencin a sortir, i que el teu cos ho estigui expressant i gestionant a través de la gana. Crec que et podria ajudar anar a veure un metge o un psicòleg. Així, et podran dir si tot va bé i si és una qüestió emocional o no. I, per una banda et quedaràs més tranquil·la i per l’altre el psicòleg pot ajudar-te a processar tot el que has passat. No tens perquè fer-ho sola.
Fins la pròxima!!!!
La Laura Centellas