Amistat
Hola! Sóc una noia de 16 anys i tinc un gran dilema perquè fa uns mesos que noto que m’agrada el meu millor amic i molts dels nostres amics em diuen que ell també sent alguna cosa per mi. Però tinc por de dir-li alguna cosa perquè no vull trencar la nostra amistat i no se que fer. Aixi que necesito un conçell per saber que he de fer.
Laura Centellas

Hola!
La línia entre amor i amistat pot ser molt fina!!
Nosaltres no podem saber com anirà tot... però si tu sents alguna cosa per ell, ets tu qui has de decidir què necessites fer:
- Fer com si res i guardar aquest secret
- Dir-li directament i acceptar la seva reacció
- Tirar-li algunes indirectes per veure si et segueix el fil...
Fes allò que s'ajusti més a la teva manera de ser i al teu caràcter. És cert que, quan un dels dos supera la línia de l'amistat, aquesta amistat no és la mateixa i és probable que es necessiti un temps per reparar-ho. Així que accepta que la vostra amistat ja no és la mateixa (perquè tu comences a tenir sentiments més intensos).
Una abraçada!
La Laura Centellas