Estat ďànim
Bon dia, des de la quarentena tinc problemes emocionals molt seguits, abants de que ens tanquessin ja en tenia pero no amb tanta intensitat normalment. Ara solc sentir-me molt sola i amb un estat ďànim bastant baix tota ľestona, per no dir que estic perdent interés per tot allò que abans m'agradava, que em passa???
Laura Centellas

Hola!
Segurament estàs patint les conseqüències del confinament... Tota aquesta pandèmia fa un efecte potenciador del que portàvem abans.
Què vol dir això? Doncs que si teníem algun tipus de problema, si hi havia malestar o si teníem dificultat en la gestió d'algun conflicte... segurament s'ha agreujat o ens ha portat més problemes.
Accepta que estàs en un moment anímic baix. No tinguis pressa per "estar bé" i centra't en buscar sensacions agradables, com l'escalfor del sol, mirar una pel·lícula o una sèrie, una dutxa calenta, anar a caminar, dibuixar o pintar, escoltar música...
Gaudeix d'aquestes sensacions i respira profundament.
Et donaran una mica d'energia per continuar avançant.
I veuràs com, mica en mica, et sentiràs molt millor ;)
Una abraçada
La Laura Centellas