Estudis
Hola acabo de començar 1r de batxillerat i porto nomes un mes i estic agobiadisima. Hem costa molt entendre algunes asignatures com l’angles de fet l’odio moltissim. El meu problema es que la carrera que jo vull fer (medicina o veterinaria) tenen notes molt altes i no se si hi arribare i cada cop estic mes insegura de si podre arribar a fer el que realment m’agrada, i em fa por estar 2 anys estudiant per acabar fent una carrera que no m’agradi
Laura Centellas

Hola!
Ara mateix t'estàs atabalant i sembla que estàs anant molt enllà en els teus pensaments i en les conseqüències.
Primer de tot, només fa un mes que han començat les classes, així que encara estàs en fase d'adaptació. És cert que el batxillerat és, possiblement, una de les etapes acadèmiques amb més exigència. Per tant, és important que aprenguis a organitzar-te i a no deixar-te emportar pels nervis i l'ansietat.
Posa't objectius petits i comença amb el 1r trimestre. Posa't aquesta fita primer. I mica en mica, de trimestre en trimestre, val?
Si sents que amb l'anglès vas una mica més fluixeta i et costa, potser és una bona idea apuntar-te a classes de repàs o a una acadèmia que et puguin ajudar en aquesta assignatura.
Una abraçada!
La Laura Centellas