Menjar
Hola, sóc una noia de 19 anys i peso 71 kg. Hi ha gent que diu que el meu pes és normal, n'hi ha que diuen que és molt elevat per la meva edad... i jo no em veig bé amb el meu cos. Estic intentant fer el màxim d'exercici possible però sempre m'acabo cansant. Cada dia vaig a caminar 1 hora i intento menjar coses saludables. El cas és que ja fa molt de temps que estic fent això i no noto canvis. Existeix algun tipus de dieta que combinat amb l'exercici diari pugui anar baixant de pes a poc a poc? Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola bonica! Gràcies per comptar amb nosaltres!
La millor “medicina” per sentir-te millor amb el teu cos, no és fer cap dieta ni esport en excés, el millor que pots fer és acceptar-te. Si, se que es el típic comentari que deus sentir però realment és el millor. Tots naixem amb una constitució que, tot i que quan ens fem grans el nostre cos canvia a un cos adult, aquesta constitució no podem canviar-la. Pel que el consell que et donem és que t’acceptis, no val la pena “perdre el temps” pensant en el que ens agradaria. Tots tenim coses que ens agraden més i d’altres que ens agraden menys, però les acceptem igual que les altres. Un altre consell que et donem és que et centris en el que penses tu i en com et sents, el que diguin o pensin els altres no t’ha d’influenciar, al cap i a la fi, qui ha d’estar bé amb tu ets tu mateixa. La persona que més es pot estimar en aquest món és un mateix, però per contra el que es pot fer més mal també és un mateix! Estima’t!
Si tot i així, vols cuidar-te i tenir una relació saludable amb el menjar, et recomanem que t’adrecis a un professional, dietista o nutricionista, ells sabran quina és la millor “dieta” pel teu cos, quins aliments necessites, i sobretot tindran un control de com estàs!
Accepta’t i estima’t!
Una abraçada guapa!
La Laura Centellas