La meva mare
Fa un any aproximadament,em vaig obsessionar molt amb el meu pes,de tal manera que sovint em provocava vòmits i intentava saltar-me apats però acabava menjant xocolata d'amagat i seguiament la vomitava o la cramava.
Últimament no ho faig gairabe mai ja que ser que és dolent.
La meva mare durant aquest estiu em feia comentaris despectius del meu cos.Per exemple quan estàvem de viatge em va dir quan tornem farem dieta les dos o em diu que no sóc prima però el meu cos ja està bé que tinc un bon cos i això.Cal destacar també que quan em vull saltar un àpat m'ho prohibeix.
Fa poc els meus pares van saber que fa un any em vaig autprovocar vomits,al principi pensava que em portairen a un piscoleg o algo ja que es van alertar bastant sobretot la meva mare però no van fer res el respecte-Però arriba un punt que no sé si la meva mare m'estima ja que tot i sabent això l'altre dia em va dir mira gràcies a les angines has perdut pes i aquests pantalons et queden millor ara i coses així que no m'ajuden a veurem bé a mi mateixa.
No sé que fer
Laura Centellas

Hola!
A vegades les mares (i altres persones properes) no són conscients del poder que tenen les seves paraules sobre nosaltres.
És important que puguis parlar amb la teva mare i dir-li que aquests comentaris respecte al teu cos et fan sentir més insegura i se t'activen pensaments i comportaments relacionats amb trastorns de l'alimentació.
Des d'aquí t'animem a demanar-li ajuda a la teva mare (i a la teva família) per poder demanar ajuda professional i treballar aquests aspectes sobre el cos i sobre la relació amb la teva mare.
Veuràs que t'ajudaran a trobar algun professional de la psicologia ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas