Bones :)
Primer de tot volia dir que estimo molt aquesta pagina, la llegeixo des de fa 6 anys i que moltíssimes gràcies per ser com sou.
La consulta es que tota la meva vida he estat viatjant i vivint en diferents llocs, ara que ja he acabat batxillerat he tornat a Barcelona per començar a estudiar formació superior .... la situació és que des de que he arribat (fa 5 mesos) no he fet cap amic i això em resulta dificil! Voldria algun consell o tips sobre com podria fer-los!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per la teva fidelitat!!! Ens encanta veure'us créixer!
Pel que fa a la teva consulta, hem de tenir en compte que estem en una situació de pandèmia i que els nostres hàbits han canviat una mica, de manera que no és tan fàcil socialitzar...
Tot i així, t'animem a explorar quines associacions hi ha al teu barri per poder-t'hi apuntar. Un cau o un esplai on puguis estar amb gent de la teva edat i també tenir-hi alguna responsabilitat... un associació de bastoners, de festa major, de diables... Algun curs de fotografia, d'arts plàstiques, de teatre, ....
Així, en format TIPS:
- Busca alguna cosa que t'interessi a tu (cuina, esport, fotografia, art, teatre, natura, gimnàs...)
- Apunta-t'hi
- Presenta't a les persones i demana'ls que t'assessorin i t'expliquin una mica
- Proposa'ls de quedar algun dia fora d'aquest espai
- Considera'ls coneguts. L'amistat vindrà més endavant ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas