OPINIO RAPID :(
Hola, parlare sobre les amistats, bueno tot comença q jo l'any passat vaig coneixer a una nena, aquella nena estava enfadada amb la seva millor amiga de primaria(vaig a 3r eso) i ens vam caure jenial y ens vam fer millor amigues, l'any passat ja e svan perdlnar, pero al pati erem ella i jo perque l'altre anava amb unes amigues seves. Aquest any ha volgut vindre amb noaltres y tmbn be una alte nena.
El q pasa es q la millor amiga de la meva millor amiga(si té dos jo i l'altre) bueno tenia unes amugues a 2, jo fa 2 setmanes he estat parlant amb una q hem cau molt be, llavors, ara mateix m'acaba de dir q la millor amiga de primaria de la meva i la nena q ha vingut aquesta ny alpati(ja hi hera a l'insti) l'hi van dir un dia Q vam quedar q jo era molt pesada i q jo l'hi mejava el cap a la nena aquesta q acabo de coneixer. Bueno jo si puc ser pesada, pero en serio? No di-m'ho a la cara? Tmb crec q pot estar gelosa i tot pero ns...
Laura Centellas

Hola!
Pots fer dues coses:
- parlar amb ella directament i dir-li que, si creu que ets una mica pesada, t'ho faci saber i així tu ja tallaràs la conversa i intentaràs ser més clara.
- passar del tema i estar tranquil·la amb la teva manera de ser. Si t'agrada com ets i ningú t'ha comentat mai res... segueix així!
Tu mateixa, fes el que et faci sentir més còmode ;)
PD: això de les "millors amigues"... és una mica perillós. Tenim més d'una persona important en les nostres vides i no cal posar-les en un ordre de preferència. Podem tenir 4 o 5 persones amb qui connectem íntimament i ens sentim còmodes per ser com són. Això és l'important.
No per conèixer una persona nova, deixaràs de ser amiga d'una altra ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas