Ex novio
Hola, bueno el meu problema es que fa com quasi 2 messos que el meu ex em va deixar, i em va deixar destrossada perquè em va dir d'un dia per l'altre que ja no m'estimava com abans, però que això va ser per la distancia perquè teniem una distancia de 1 hora i algo, i portavem uns cuants messos, quasi un any junts, però desde aquell dia que em va deixar, no menjo molt, sempre estic molt depre, no tinc moltes vegades de sortir a donar un tomb, faig del insti a casa, de casa al insti i aixì quasi cada dia, perquè no tinc ganes de res. Pero ademès no es això tot, sino que quan em va deixar vam estar 2 setmanes quasi 3 sense parlar però vam parlar de nou, i em parlava com si fossim novios i em deia que passava de ties però de mi no, llavors això em va fer encara més mal, perquè em diu això però desprès no som res de res. Que puc fer per oblidarme d'ell, esque no puc seguir aixì cada dia desde fa quasi 2 messos. Gràcies!
InterPersonal

Hola Raquel, sóc l'Assumpta.
Entenc que et sentis així i en certa manera pot ser més o menys normal que estiguis trista, decebuda, que no tinguis massa ganes de fer res, etc. si no s'allarga molt en el temps. Estàs passant pel dol de la pèrdua. El què passa és que aquest noi et té confosa amb la seva actitud, ja que per un cantó diu que no vol estar amb tu i que vol deixar la relació i després, segons expliques, sembla que vol iniciar alguna cosa més, oi? Això a tu no et fa cap bé perquè no et deixa acabar de fer aquest dol i fer net, ja m'entens. Per tant, jo crec que el què has de fer és parlar amb ell i demanar-li què vol de tu. I encara més important, saber què vols tu d'ell...Perquè el que no pot ser és que estiguis a la seva disposició per quan ell vulgui o necessiti i tu no sàpigues per on pares. D'acord?. Parla amb ell i posa-li les coses clares.
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat