¿per que em costa arribar a escórrer?
vaig perdre la virginitat fa 3 anys i em va doldre, però tinc entès que a moltes dones ens fa mal perdre-la, per la qual cosa no és una cosa que em preocupés. Però després de perdre-la i després d'haver mantingut relacions sexuals unes quantes vegades amb la meva parella (en el seu moment) la quin vaig perdre la virginitat, em seguia fent mal cada vegada que manteníem relacions. I no era un mal precisament suportable, era igual a quan em va desvirgar. I ho vaig parlar amb ell i seguiem intentant-, però un dia em va dir que no era normal que em fes mal cada vegada que manteníem relacions sexuals, que no em preocupés tampoc, però que podria anar a l'ginecòleg per si fallava alguna cosa. Però no vaig anar perquè em feia vergonya que algú desconegut, a l'quin no li tinc confiança em miri. I es que és algú professional i que no hauria donar-me vergonya, però és que no em sento capaç d'anar, de fet això no l'hi he explicat a ningú perquè em fa vergonya.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per la confiança i explicar-nos això que portes tan en secret.
Certament el dolor en les relacions sexuals no l'hauríem de normalitzar.
El més recomanable seria que poguessis consultar amb la ginecòloga o la llevadora de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària, o amb una professional del sector privat. O bé amb una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià, a vegades tenim contractures a la zona perineal.
També t'animaríem a que si no passa, va a més o no millora, que puguis consultar amb una psicòloga experta en sexologia clínica. Potser seria un bon pas abans d'anar a una professional que t'hagi d'explorar per a poder treballar amb aquesta vergonya.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas