Hola
Fa poc em vaig sentir obligada a mantenir relacions sexuals amb un noi. La presió me la va imposar el mateix noi i després de dir-li molt cops que no em va amenaçar. Al final vaig acabar cedint però per res més i ara no se que, em fa por anar a llocs on és ell, em fa por denunciar-lo, també em fa por dir-li a l'altra gent pq no vull sentir vergonya... Em fa molta por, vergonya i em sento dèbil en general.
Laura Centellas

Hola bonica,
Em sap molt greu que hagis patit aquesta agressió. Gràcies per explicar-nos. En primer lloc, oblida la vergonya. Quan estem en situació de perill el nostre cos i el nostre cervell reacciona buscant la "solució" que menys mal ens pugui fer. Acceptar una relació sexual després d'una amenaça, és una agressió.
Et passem alguns links per si necessites ajuda psicoterapèutica. Generalment, després d'un episodi així, necessitem el suport professional. http://dones.gencat.cat/ca/ambits/
Serveis-recursos-i-formacio/atencio_dones/mapa_siad/">
Serveis-recursos-i-formacio/atencio_dones/mapa_siad/
Aquí trobaràs tots els SIADS, busca el més proper al teu domicili i demana hora.
Per altra banda, deixa't acompanyar per la gent que t'estima. Parla amb alguna amiga o amb algú de la família amb qui hi tinguis confiança. Veuràs que reaccionaran donant-te suport i ajudant-te en aquest moment. Estaran amb tu. Confia. Demana'ls que t'acompanyin en els espais on creguis que te'l pots trobar. Així potser et sentiràs més segura.
Més endavant, quan tinguis aquest suport (professional i de l'entorn), ja tindràs la informació per decidir què vols fer: denunciar-ho, fer-ho públic....Però més endavant. El més important és l'atenció emocional, d'acord?
Una abraçada molt forta! Escriu-nos per saber com estàs.
La Laura Centellas