Estudiant
Hola
Tinc 15 anys i visc a BCN mai he masturbat i es diu que es molt bo, molt relaxant... i tinc curiositat. El que pasa es que no se com es fa i em fa molta cosa preguntar els pares i no tinc diners per comprar-me res.
Laura Centellas

Hola! És normal que et faci cosa, les primeres vegades sempre ens poden crear nervis i certa "por". Però pensa que la masturbació és un moment amb tu mateixa, per experimentar amb el teu cos. No hi ha una manera exacta de fer-ho, es tracta que et vagis tocant i experimentant per veure què t'agrada més.
Per altra banda no cal que et compris res per a la masturbació, amb les mans en tindràs més que suficient! T'adjuntem un vídeo amb tècniques de masturbació femenina que segur que et pot ajudar: https://youtu.be/8
BOJWa8takY" target="_blank">
BOJWa8takY
Relaxa't i gaudeix del teu cos i la teva sexualitat :)
Una abraçada!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas