Perduda
Estic en un punt de la meva vida que no em sento gens còmoda amb ningú. Sento que tothom està per sobre meu i que no valc per res. La realitat es que tinc una família que m estima moltíssim i una germana amb la que no em porto gaire bé però que se que en els fons ens estimem.
Sento que no encaixo amb ningú i que no puc parlar-hi amb plena sinceritat i confiança.
Tinc 21 anys i mai he tingut parella ni m’he liat i això em fa sentir-me molt endarrere de la resta de gent de la meva edat. Sento que no arribarà mai aquest moment.
Se que no es un gran drama però m’agradaria poder canviar aquesta situació perquè ja fa temps que estic en aquest bucle i no hi surto. L'únic que vull es ser feliç i aprendre a disfrutar de la vida.
Moltes gràcies per l’ajuda!
Laura Centellas

Hola!
A vegades ens imaginem que la vida dels altres és molt millor, que ho tenen tot, i això ens fa sentir que nosaltres no tenim res.
Potser estàs vivint una època en què estàs analitzant les amistats i potser algunes t'han decebut. No sé si estàs estudiant o treballant, però generalment, una vegada s'arriba a l'edat "adulta" és possible que trobis afinitats amb les persones que estan diàriament amb tu. Durant la infantesa i adolescència sembla que les amistats només poden venir de l'escola i que ho seran per sempre, però sovint no és així. Sovint les millors amistats apareixen en situacions insospitades.
Ara et demanaré que et centris en tu: què et ve de gust fer? què et ve de gust practicar o perfeccionar? Quines aficions tens? o quines aficions vols provar?
Quan posem el focus en nosaltres i en fer coses que ens agraden, és més probable que veiem el món d'una manera més amable.
Posa't a tu per davant de tot i fes allò que estàs desitjant ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas