Copa menstrual
Hola!
Porto fent servir la copa menstrual un any just, estic súper contenta, em va genial i la recomano moltíssim ja que jo em sento molt millor des que la faig servir, però tinc un parell de dubtes.
• Quan està colocada dins la meva vagina, haig de possar a dins el coll de l'úter (la "boleta" que notem dins de la vagina que separa la vagina de l'úter), perquè sinó sobresurt un pèl i sento molèsties. Això no sé si és normal o si es que la meva vagina és més curta del habitual. (Per tant se'm omple amb més rapidessa degut a que tinc molta sang i que hi ha un espai dins de la copa ocupat).
•Quan l'haig de treure, un cop ja no té l'efecte "vuit" en el moment de treure-la, quan passa per la vagina, sento mal. No sé si és habitual degut a que ha d'haver una "dilatació", o hi ha qualsevol problema.
No he mantingut relacions sexuals amb penetració. No conec a ningú de confiança que la faci servir i no sé si això li pasa a més gent.
Agraeixo moltíssim la vostra ajuda, tot el que feu per nosaltres i per respondre als nostres dubtes.
Moltes gràcies per tot!
Laura Centellas

Hola,
La copa menstrual és una opció fantàstica!
Primer hauries d'assegurar-te que la mida de la copa que portes és la correcta per la teva anatomia. També revisar o provar altres models, ja que algunes copes són més rígides, altres més flexibles, etc. i has de trobar la que a tu et va bé.
No t'hauria de fer mal ni en posar-la ni en treure-la... el dolor es pot donar per diferents motius, i la nostra recomanació seria que si sempre et fa mal, ho comentis amb la ginecòloga perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas