No val la pena
Bon dia,
Fa uns mesos vaig estar amb una noia amb la qui al principi semblava que anava tot bé, però un mes després de començar ella sempre em recriminava coses del passat com si tot fos culpa meva i tot fos degut a que jo sóc dolent. Vam estar així com uns 3 mesos, en els quals jo li vaig comentar això per solucionar-ho però no va donar resultats. Era tan fort que fins i tot pensava que potser suïcidar-me era la millor opció per no fer mal a més gent i no tornar a causar més maldecaps a la vida de la gent. Vaig passar aquells mesos molt malament anímicament i després d'allò ara sempre que em noto amb una bajona emocional em començen a fer mal els canells com per l'interior del braç, i no entenc perquè.
El segon punt és que després de que ho deixéssim ella va començar com a explicar la seva versió del que va passar a tothom, versió en la que jo era un cabrón, òbviament. Així que ara no tinc cap ganes de tornar a veure a tothom perquè sé què m'espera i sobretot sé que ella aprofitarà qualsevol moment per apropar-se a mí a continuar amb el seu discurs de com de dolent sóc.
Finalment, estic fet un lio cada dos per tres, ja que estic parlant amb una noia que vaig conèixer fa un temps que m'agrada bastant i ens vam enrollar una nit. Vam seguir parlant però cada cop noto que evadeix més les converses quan trec tema per parlar. I si no vol res, que ho digui, està en el seu dret òbviament, però això em fa estar molt insegur. Noto que s'ha acabat aburrint de mi, com ja ha passat abans, i a partir d'aquí surt tot el prèviament exposat i m'acabo sentint molt sol i sense ganes de viure per confirmar que l'únic que m'espera després de com estic ara és estar pitjor i només anar acumulant males passades.
Laura Centellas

Hola!
No és fàcil sortir d'una relació. Sovint acabem danyats i amb pensaments força pessimistes sobre nosaltres mateixos.
L'important és que tu puguis reconèixer què va fallar en aquesta relació. Quina part és responsabilitat teva i quina no, d'acord?
Pel que fa al que pugui pensar la gent... potser tindran una versió, però si tu et mantens tranquil i exposes la teva versió, potser les altres persones se'n podran fer una idea més concreta. Tot i així, la ruptura és vostra, per tant, l'opinió dels altres és bastant indiferent.
I recuperar la il·lusió per una persona, pot ser complicat! Si notes que ella està perdent l'interès, espera que sigui ella la que inicii converses i mostri atenció cap a tu. Si en unes setmanes no s'ha comunicat amb tu, ja tindràs una resposta i podràs començar a passar pàgina...
Sabem que no és fàcil recuperar-se d'una ruptura i sovint apareixen persones pel mig amb qui tampoc acabem de sentir-nos bé. Així que potser el millor serà que et centris en tu, en les teves amistats i en el que t'agrada fer. Posa el focus en tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas