Jugar amb mi
Hola, primer de tot enorabona per la feina que feu.
El meu problema es que porto Casi un any que em mola molt un noi, i aquest em va començar a parlar un dia i de sobte ens vam fer es podria dir amics parlàvem cada dia etc, ell un dia em va dir que li molava i jo vaig aprofitar per dir-li que ell a mi també, el cas es que des-de que ens vam dir aixo va anar deixant de parlar-me, a mi em va costar molt oblidar-me d’ell, inclòs el vaig deixar de seguir a l’instagram per poder superar-lo però de sobte, un dia em va tornar a parlar i bueno vam dir de quedar per parlar-ho tot, vam quedar i ens vam acabar liant la cosa es que vam dir que quedaríem mes, però ell m’ha tornat a deixar de parlar, no se si m’està utilitzant, jo sento que si però necesito que algún profesional m’ho digui ja que la gent del meu entorn no saben com analitzar-lo
Laia Sala

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir treballant!!
Pel que fa a la teva consulta... sembla que aquesta persona no és gaire clara amb tu. Pel que expliques, ha deixat de parlar sense motiu aparent més d'un cop.
Llavors, la meva pregunta és: "què t'agrada d'ell?"
A vegades ens enganxem a la idea que ens hem fet d'una persona. És a dir, que nosaltres pensàvem que era d'una manera (que ens agradava molt), però les seves accions no corresponen amb aquest ideal. Però ens costa desfer-nos d'aquesta imatge "ideal".
Valora bé quins sentiments et desperta la manera com ell et tracta, si sents que és una relació recíproca (on tots dos hi poseu la mateixa energia) i si t'aporta més benestar o més malestar.
Després d'aquesta valoració potser tindràs més elements per prendre una decisió...
Una abraçada!!