Sorpresa
Hola soc la de la sorpresa hi ha una cosa que no entenc que voleu dir que fiqui una llista de musica amb diferentes aplicacions?? Havia pensat de comprarli algu de record dels dos pero no se que ferli i els dos per exemple ens agrada alguna cosa semblant, i si el fes jo el regal que li podria fer com un record dels dos perque ell s'enrecordi de mi i de lo que em viscut ja que no tinc fotos?? M'agradaria que fos un record molt maco per poder mantanirlo i que estigui content de que l'hagi fet. Merci
Laia Sala

Hola!
Volia dir preparar una llista de reproducció a spotify o al youtube, per exemple, amb cançons que us agradin a tots dos.
Si no tens fotos, el que pots fer és fer-ne una aquell mateix dia (així ja la tindràs). I del regal, segurament el que més li agradarà serà el detall d'haver-hi pensat!
Intenta pensar en alguna anècdota conjunta o que t'hagi explicat i fes-li algun regal relacionat amb això.
A vegades és difícil pensar el regal "ideal", però el gest i les hores dedicades a pensar-hi també tenen un valor.
A veure si trobes la inspiració que necessites!