temps
Hola tinc una pregunta cada quan es parlen els millors amics o una persona molt important a distancia ho sigui cada quan si no et veus desde fa un any?? Merci
Laia Sala

Hola!
És una pregunta complicada perquè depèn molt del tipus de relació i de les persones que la formen.
Hi ha persones que poden passar 2-3 mesos sense tenir una conversa profunda però mantenint l'amistat i sabent que hi són l'una per l'altra.
Hi ha relacions d'amistat i de parella que es comuniquen diàriament o setmanalment perquè les dues persones així ho senten.
Crec que el més important és que sigui recíproc. És a dir, quan tu necessitis parlar amb aquesta persona, que et respongui i a l'inrevés. Que totes dues persones poseu la mateixa energia en la relació i les mateixes ganes de mantenir-la.
Tot i així, si sents que parleu massa poc, t'hauràs de sincerar i demanar-li que t'agradaria mantenir una comunicació més fluïda, a veure què en pensa ;)
Una abraçada!